24 februarie 2012

Stilul Kawaii contra ''sexy''

                          Este bine să fii copil.. cât mai mult timp posibil . Chiar discutam astăzi cu o colegă despre acest curent de modă ''scene'' care a apărut cam odată cu stilul emo şi vorbind, m-a învăluit un sentiment de .. nostalgie gândindu-mă la stilul kawaii. Aceşti ''copii'' dacă mai pot fi numiţi aşa, poartă haine ţipătoare, cu accesorii în exces, chiar dacă au 15 sau 28 de ani, este foarte observabil . De ce majoritatea fetelor merg pe filiera divelor şi îşi iau ca model personalităţi precum Lady Gaga, când, de fapt, nu aşa par ? Mă uit la japonezi şi văd că au stilul foarte drăguţ . Probabil de aceea fetele de acolo sunt considerate cele mai mari pufoşenii din istorie .
Vă dau acest exemplu. Nu este mult mai adorabilă ? Oamenii preferă fetele mici şi inocente, nu dive de primă pagină. Este evident că multe fete vor să iasă în evidenţă pentru că acesta este stilul de gândire feminin, dar nu veţi ieşi în evidenţă mai mult decât atunci când aţi purta haine drăguţe şi ţipătoare (Este foarte adecvat vârstei).
                Sinceră să fiu, dacă aş avea voie să îmi fac părul roz şi să mă îmbrac aşa, aş face-o ! Problema este că nu am cum să îmi fac părul roz . Trăim în România, dăă ! Suntem daţi afară din şcoală dacă avem părul roz , albastru, verde sau mov . Poate pentru că profesorii doresc să rămânem în anonimat . Ideea ar fi că dacă tu simţi că trebuie să îţi faci părul de culoarea curcubeului, pufos ca şoşonii flauşaţi, să ţi-i faci, dar asta nu este posibil, din păcate . Nu consider fetele plasticate frumoase, nici nu am motiv .
Gândeşte-te de 1000 de ori înainte de a-ţi alege stilul !
Articol publicat de Dana .


                     

6 comentarii:

  1. super articol as vrea daca se poate o pagina cum sa fii kawaii adik cum sa te comporti in societate:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit ce ai scris si da si eu mi-am pus de multe ori aceasta intrebare...dar nici un raspuns.. Cum vezi,cred ca peste tot, asa-zisele "dive" se uita cu scarba la alte persoane care nu se imbraca la fel de "sofisticat" ca si ele asta din cauza faptului ca nu au bani etc...nimeni nu poate fi la fel ca alte persoane...dar nah...
    Aici in Romania multi judeca pe altii si nu se mai uita la chestia de sub nasul lor...cei ce judeca se cred superiori tuturor, cred ca trebuie sa aiba orice, ca ei trebuiesc respectati. Cei ce sunt diferiti sunt etichetati, alungati,barfiti... tot timpul va fi cate o replica.
    Ca si gusturi nu toti le avem la fel, sa recunoastem. Nu poti forta o persoana cu stilul mai gotic sa poarte kawaii stuffs sau rochite si fustite mini. Ar arata ciudat...pentru moment pentru ca pana la urma te-ai obisnui.
    Nu toti putem fi kawaii.. dar putem incerca sa fim mai buni unii cu altii, insa sa nu folosesti o bunatatea din aceea cu scarba...in fata ii zambesti si pe la spate o ingropi. Este destul de urat..
    Ai spus ca nu te lasa ai tai sa iti colorezi parul...exista peruci...japonezele asa ceva poarta :-? Nu se vopsesc sau daca se vopsesc sunt nuante normale pt ca fetele care sunt la scoala trebuie sa se imbrace decent iar ca sa arate ca sunt harajuku pot avea un accesoriu foarte dragalas.. Pe strada pot purta ce vor, machia cum vor pt ca nimeni nu le va spune nimic... ar fi ca si cum totul e normal...exact ca in Anglia.. nimeni nu iti spune nimic daca esti gol pe strada xD
    Daca ar fi si la noi asa ar fi super...ca un vis devenit realitate...dar cred ca asta presupune tupeu si daca fanii kpop otaku etc s-ar imbraca in cosplay-uri sau mai kawaii ar incepe si altii, insa va interveni o problema; daca si ceilalti care nu au treaba cu otaku cosplay se vor amesteca printre adevaratii fani o sa incepem sa ii disconsideram. Deci... fiecare ar trebui sa aiba stilul sau si sa il poarte cu mandrie. Fii mandru ca esti otaku si nu o chestie de pe strada care nu mai stie cum sa se dezbrace ;) ~Sayuri~

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca ai avea parul mov ce? Nu inteleg niciodata, de ce sa criticam oameni dupa ce se imbraca cand noi nu ne-am critica pe noi :) dăă! Sincera apreciez persoanele care au curajul sa fie ei insisi si fac ceea ce vor ei :-bd

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi-am dorit mereu sa-mi vopsesc parul, de exemplu albastru. :3 Dar na, daca suntem putini mai diferiti lumea ne ia drept ciudati. Cel putin in cazul meu.. :))
      Apropo, iti iubesc numele, Kagome Higurashi. :D Inuyasha este anime-ul meu preferat, anime-ul copilariei mele. ♥

      Ștergere
  4. Mi-a placut articolul... Insa, la noi in Romania se promoveaza mitzi, pitzi, chitzi frenzy, slabe cu bombeu si sani de plastic... In Japonia, pe langa vestimentatia kawaii, mai promoveaza si lectura! Mda.. Oricum, eu am fost vopsita verde, am avut codite africane cu rosu, roz si blond. Sunt rockerita si multi m-au judecat, insa, cand mergeam vara in strainatate(ex in anul cu codite rosii am fost in Franta, in anul cu codite roz in Spania) m-am simtit complet diferit... Lumea nu se uita ciudat la mine, nu arata cu degetul spre mine... Ma simteam ca un om obisnuit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Kawaii este un stil de imbracaminte si chiar un mod de viata in japonia pentru ca tot japonezii au creat si anime-urile. Numai si numai datorita anime-urilor (nu, nu sunt desene animate, sunt filme de actiune, dragoste, horror etc. animate) exista acum stilul acesta kawaii, pe care eu il adopt de asemenea! Sunt multe feluri de a fi kawaii, poti fi: kawaii goth, kawaii pastel, kawaii pastel goth, gyaru, hime gyaru. Doar, documentati-va , este foarte interesant.

    RăspundețiȘtergere