7 februarie 2012

Cât despre combaterea bârfei ..

                  ''Vecinul de deasupra dă găuri sau.. îşi dă găuri.. căci nu ştiu dacă îşi dă în cap sau în perete . La cât de alcoolic este şi la câtă băutură încape în el, nu e de mirare că s-a născut într-o cabană facută de el, mai ceva decât Chuck şi Norris'' Uite o bârfă ! Conform petiţiei din anul 5781 Î.HR. , fiecare blogger român are voie să îşi exprime direct sentimentele . Îi şi înţeleg ! Cum blogul se intitulează ''Glasul Bârfei'', am dreptul în acte de a scrie bârfe . Dar, ne-am gândit cum ar fi ca pe un blog de bârfe care nu prea are bârfe să apară un articol despre bârfă anti bârfă ? Neee, era Fuego deghizat în şuncă .                     Nu ştiu voi ce credeţi despre persoanele insipide, dar eu am un magnetism pentru ele . Persoane fără caracter care nu au altceva mai bun de făcut decât să se fâţâie prin toate colţurile şi să înceapă acelaşi subiect : x De aici, imaginaţia autoarei lasă frâu liber revoltei ''Vă spunem sincer, ne deranjează neavuţiile noastre, de aceea bârfim căci trăim în turmă, la marginea oraşului Galaţi. Ne scăldăm în mocirlă şi estetica noastră este la pământ la propriu şi figurat . Suntem putred de bogate cu iarba care creşte în tomberoanele de la Ecosal şi avem genţi de firmă aruncate de Elena Udrea în pubelă . Ne interesează aspectul celorlalţi şi ne freacă până în os, dar am uitat că ne-am născut în scorbură, nu în Betleem . '' Dragele mamii, suntem făcuţi toţi din aceleaşi chestii cretine, trăim în acelaşi univers cretin despre care nu ştim nimic, dar nu biologia şi astronomia sunt priorităţile mele acum .                   Nâţ, voi nu aţi bârfit ? Eu da şi o spun cu mâna pe suflet că aş fi lăsat tot pentru prieteni, dar oamenii vin şi pleacă, iar când pleacă, rămân, de multe ori, amintiri tâmpite . Oamenii care mă bârfeau, cu care m-am certat... I-am urât pentru că am un orgoliu mai mare decât îţi permite ţie vremea sau concepţia nenorocită despre viaţă . Şi de data asta am dat-o vulgar, v-am jicnit, la dracu luav-ar şi ţine-v-ar la păstrare . Eşti bun ? Semnul păcii pentru tine . Învaţă să nu mai laşi tot de la tine pentru toţi imbecilii care încep discuţii mediocre şi o termină în crize de nervi . Mi-aş scrie teoria pe pereţii camerei voastre , mi-aş introduce simbolurile sub formă de tatuaje pe retinele voastre să le vedeţi zilnic şi nu v-aş plăti taxele suplimentare pentru a vă cumpăra var lavabil . Învăţaţi că sensul vieţii nu o veţi găsi într-o .. *aici vă explică BUG Mafia mai bine* . Criticaţi haine, dar sunteţi în măsură să criticaţi caracterul ? Nu . Pentru că nu staţi să inhalaţi esenţa, doar aparenţa .                  Încă mai ai motiv să tragi cu dinţii de partea oamenilor calmi ? Trage şi vezi să nu mai rămână cărniţă .Pariu că eşti o persoană atât de abjectă încât totul se rezumă la ''Ce faţă are x, ce haină are x sau ce păr are'' . 1000 de păreri cretine să aveţi că tot nu combateţi realitatea cu teoriile voastre . Dacă eşti o persoană slabă, nu te mai consuma pentru aceste oi sugătoare de hemoglobină . Tu eşti centrul Universului, iar ceilalţi plutesc în jurul tău . Cine nu te respectă suficient, zboară de pe orbită sau face cunoştinţă cu gaura neagră .
                 Crezi că sunt prea vulgară ? Doar dacă te simţi atacat sau nu înţelegi că nu se mai poate cu frumosul în cazul ruginiturilor. Apelaţi la programul Rabla în caz că nu aţi înţeles mesajul ! 

Un comentariu:

  1. Unele persoane se leagă de ceilalţi doar când nu se simt bine în pielea lor.
    Şi mie îmi place să bârfesc,de fapt,e mai mult din curiozitate.Îmi place să aflu diferite lucruri despre diferite persoane...but that's just me! >.<

    RăspundețiȘtergere