10 februarie 2012

Copilăria mea .

                     Marţienii ne fură vacile, hoţii ne fură claxonul de la maşină, carcalacii ne fură pâinea din cămară, hingherii ne fură potăile şi Boc ne fură banii . Este bine să fii o persoană inteligentă. Este şi mai bine să ai imaginaţie ! Este extrem de bine să fii ingenuă ! De ce e bine ? Întrebaţi-mă ! Pentru toată colecţia mea de sirop de mere, desenul meu cu cămila ( pe care l-am făcut la 3 ani şi mă simt mândră de asta ), prima dată când am înghiţit săpun de făcut balonaşe, prima dată când am tuşit ( Nu mai ştiu, dar în fine ), am păstrat loc amintirilor. :o3 Am multe amintiri frumoase . Voi începe :
- La vârsta de 2 ani, am desenat prima mea chestie : O strâmbă ! ( Nu o dreaptă )
-La vârsta de 3 ani am desenat prima mea cămilă şi un călăreţ de cămile pe ea . Mă simt mândră de acel desen .
- Când aveam 4 ani, am cunoscut prieteni noi . Atunci am folosit prima dată bigul, m-am machiat singură, am sărit în pat până l-am făcut vraişte de nervi, aveam o obsesie pentru programul ''VIVA'', am bătut primul meu băiat, am aflat cine este Dumnezeu,  i-am dat câinelui cu ciocanul în cap, am spart oliţa ( Dovada bărbăţiei şi a maturizarii), m-am urcat în primul meu copac ( un cais ), mi-a intrat un ghimpe în talpă şi mi-a ieşit pe partea cealaltă . Am stat 2 luni în casă .
- La 5 ani am mers la Biserică, am desenat un poliţai la grădiniţă, am aruncat mâţa în WC ( Nicio grijă! A ieşit teafără . ), M-am dat cu sania şi am căzut pentru prima dată în cap cu ea, m-am tuns (CEA MAI URÂTĂ AMINTIRE ), am făcut pojar, au început să îmi crească dinţii, am fost îmbrăcată la serbare în om de zăpadă. Am şi poze cu acel chin .
- La 6 ani ascultam imnul României la 6 dimineaţa pe TVR2, m-am îndrăgostit pentru prima dată de un băiat pe nume George, am spălat rufe pentru prima şi ultima dată (Na, trebuia să le încerc pe toate), aveam o obsesie pentru Pokemon, Pantera roz şi Tom şi Jerry, aveam o cutie în dormitor pe nume ''Bandiţii'' .
-La 7 ani am pupat pentru prima dată un băiat( şi nu a fost intenţionat ), am învăţat să merg cu bicicleta, cu rolele, am învăţat să scriu, am dansat pentru prima dată pentru un public format doar dintr-o persoană (Pentru vărul meu care avea 20 de ani), îmi făceam cort în curte şi invitam toţi copiii, voiam să devin cântăreaţă sau dansatoare.
- Acum, la 15 ani, am învăţat cum să vorbesc corect, cu toate că nu pot articula toate cuvintele, mă gândesc prea mult la viitor, am mai multă imaginaţie decât în copilărie, mănânc mult fără să mă îngraş, nu mai fac sport de când am intrat la liceu, am ales prietenii puţini şi buni, am o încăpăţânare excesivă..
Şi cam atât . Sper că v-am plictisit destul .
Articol publicat de Dana .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu