13 februarie 2012

Mituri urbane şi Case bântuite din Galaţi

                    
                    Casa bântuită din centrul oraşului . Se spune că la ora 3 noaptea ( care reprezintă o cruce întoarsă ) se deschid porţile iadului . Este o poartă între cele două lumi, iar la miezul nopţii poţi vedea o femeie îmbrăcată în alb stând pe verandă . Istoria spune că acum 80 de ani, acea casă era proprietatea unui cuplu abia căsătorit . În noaptea nunţii, din gelozie probabil, fostul prieten al miresei l-a ucis pe bărbat în faţa ei, a pus-o să-l privească în timp ce se zbate şi cu sângele acestuia a uns toti pereţii, după care a plecat . Rămânând singură şi plângând, tânăra şi-a pus capăt zilelor din disperare . Se spune că el şi-a găsit liniştea, dar ea este ţinută acolo de forţe mult mai puternice .
                   Mireasa fără cap . Oricine a auzit de povestea miresei fără cap. Legendele sunt multe : Bărbatul i-a tăiat capul în ziua nunţii, capul i-a fost sfărmat de caii de la caleaşcă, a făcut un pact cu diavolul, a fost ucisă de o posibilă rudă psihopată. Pot spune că am fost în căutarea miresei fără cap de la Cimitirul Eternitatea din Galaţi de multe ori, însă tot ceea ce am găsit au fost paznici furioşi . Se spune că ea se arată odată pe an, în seara de 31 octombrie, la învierea morţilor, la ora 12 noaptea pe mormântul său sau gardul cimitirului jucând, fiind pe jumătate om, pe jumătate cal (Are copite) . Dar... nu putem confirma nimic .
                 Casă din apropierea oraşului Brăila . Se face că undeva prin anul 1900, un boier locuia împreuna cu soţia sa în acest loc. Aceştia aveau un bar şi soţului i se părea că bărbaţii îi fac prea multe avansuri nevestei sale. Astfel, s-a strâns gelozia şi a împuşcat-o, după care a zidit-o în peretele crâşmei . Nu a dorit să le spună sătenilor despre acest accident, aşa că le-a spus că s-au desparţit şi că femeia a plecat cu un alt bărbat. Ea a continuat să îl bântuie, iar după 40 de zile, acesta şi-a pus capăt zilelor . Însă, în anul 1987, când a trebuit să se demoleze clădirea, a fost găsit în perete trupul unei femei de 30 de ani, împuşcată în cap. Demolarea a avut loc, iar peste acea clădire s-a construit un azil de bătrâni. Construcţiile nu fac decât să întărâte spiritul, şi cum spiritul femeii a fost provocat, se spune că încă se mai plimbă noaptea în azilul de bătrâni.


                              P.S. Nu ştiu dacă aceste poveşti sunt reale sau nu. Eu le-am auzit la rândul meu de la alţii . :)

13 comentarii:

  1. Hihi,foarte interesant.Si eu stau in Galati si pot zice ca mai sunt cateva case bantuite,ca de exemplu printr-un cartier din 13b e o casuta darmata,care se zice ca,cine stie de ce,se gasesc o pisica neagra,moarta,si o rochie de mireasa.Langa rochie este si un cutit cu sange.
    Whatever,succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Locuiesc in Galati si am auzit tot felul de povesti cu aceasta casa, chiar niste prieteni intr-o zi s-au certat urat tare pe tema asta, eu pana nu vad nu cred.
    Nu prea am inteles chestia cu ora trei si crucea intoarsa. Iar cand scrieti ceva nu o mai faceti in asemenea culori mov pe fond negru, nu are nici o legatura cu flacara violet..........

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ghicit. Nu are nicio legătură cu flacăra violet. Movul este DOAR culoarea mea preferată iar acesta este motivul pentru care am ales-o.

      Ștergere
  3. Buna este ca patetic cu poveste din galati lui aia ia tiat capu in camera de hotel si de unde si pana unde sa ajuns ca jos la discoteca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lui aia sau ăleia respectiv aceleia ? Poveste sau povestea ? ia tiat sau i-a tăiat? sa ajuns sau s-a ajuns?
      Am precizat că, la rândul meu, am auzit poveştile de la alte persoane. Eu sunt cea care le-a cules şi le-a publicat pe acest blog cu o amprentă personală pentru cei pasionaţi de acest subiect.

      Ștergere
  4. Interesant, dar sti cumva de unde pot afla mai multe povesti de genul asta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. Unde este aceasta casa bantuita din centrul orasului Galati, mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  6. Defapt in loc de "salut" era "buna". Nu am observat, imi cer scuze. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru cel care nu a inteles faza cu crucea intoarsa ... e o greseala a redactorului. Ora 3 reprezinta opusul orei la care a fost rastignit Iisus si prin acasta ora cel opus lui Iisus isi bate joc de Sfanta Treime. Sper ca acum ai inteles!

    RăspundețiȘtergere