22 februarie 2012

Ce urăsc pe messenger .

                În afară de IDul meu uzual, mai am şi eu câteva pe care le folosesc uneori, fie pentru a vorbi cu oamenii, fie pentru a da accept. Presupun că am cel puţin 500 pe fiecare ID, de aceea şansele pentru a fi bătută la cap cresc. Ce nu suport să văd pe messenger ...
            1. Dai add şi întrebi ''Cine eşti?'' într-un mod agramat. Cu toate că persoana cu care vorbeşti îţi spune, tu susţii că nu ai dat add, că eşti sfânt. Frăţică, nu mai lua IDuri de pe internet dacă ai memoria scurtă .
           2. BUZZurile. Cea mai enervantă cale de a începe o discuţie . Trânteşti un buzz persoanei cu care vorbeşti, apoi încă unul, după care întrebi în limbajul tău de messenger ''Dar de ce nu vorbeşti cu mine ?'' Dar, tataie, se poate răspunde la buzz ? Nu, nu se poate, de aceea am lista de ignore mare.
           3. Eşti disperat să dai web . Există anumite persoane, după cum bine ştim şi haideţi să o zicem direct că suntem destul de inteligenţi încât să nu spunem că Dana vorbeşte prostii, care fac Web Show şi te îndeamnă în disperare să le accepţi lor webul. Nu au nimic de câştigat, dar, totuşi, sunt obsedaţi ca tu să priveşti ceva pe care nu vrei să îl priveşti. De asemenea, ofer ignore tuturor celor care încearcă .
          4. IDurile de cocalari şi piţipoance. Încetaţi să mai aberaţi cu 'cele hiperbole, fete, hăi şî  băieţî hâi că nu vă ia nimeni în serios punând la ID ''boss, shmeker, unikt, dragutza, pisicutza, frumushik, idolul femeilor, haladita, skumpik'' şi alte apelative de prost gust . Nu faceţi decât să păreţi ridicoli atunci când începeţi discuţia şi folositi k în loc de c, y în loc de i, j în loc de s. Păi, ori sunteţi ''boşi'' ori nu mai sunteţi ? Este mult mai estetic să ai un ID în limba engleză, în care să apară termeni care sună interesant în română şi să scrii corect. :)
          5. Foamea de bucăţi de monitor. Mâncaţi virgule, litere, puncte, şi, ce e mai grav, semne de întrebare . Sună penibil să întrebi ''de unde ejty'' pe lângă faptul că poceşti limba română, săraca ! Ce ţi-a făcut ? Este ciudat să scrii ''ce'' în forma în care l-am scris eu acum. Te gândeşti la un handicapat cu bale care stă în spatele ecranului şi face exact ca Mirel de la în puii mei ''Ceeeeeee!''. Una este să scrii ''ejty'' că asta îţi este cultura şi alta este să greşeşti. Toţi greşim. Pentru greşeli, putem corecta cuvântul adăugând ''*'' la sfârşit.
         6.Replicile robotizate . Ştiţi care sunt ? Acestea : ''Cine esti ? Cum te cheamă ? De unde eşti ? Câţi ani ai ? Îmi dai, te rog, o poză cu tine ? '' şi la sfârşit vine părerea despre poza ta, care întotdeauna este ''frumoasă, drăguţă, simpatică'' . LINGWEILIG !
                    Încă mai foloseşti formele enumerate mai sus ? Lasă-te de această ''modă'' .

              

Un comentariu:

  1. Buna, e prima data cand intru pe un blog, si poate nu o sa fie nici ultima data, chiar mi-a placut continutul blogului, vreau sa te felicit si tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere