30 iulie 2013

Muzică veche și sunetul ca și artă.

                    Facem o călătorie în timp, când fetele nu făceau muzică prin apariții semi-nud la televizor. Nu în perioada în care Heavy Metal-ul își făcea apariția pe scenă, ci undeva prin anii '90, perioadă pe care am prins-o și eu. Muzica influențează în mod direct și stilul vestimentar al adepților, iar blugii evazați și tricourile cu buricul gol îmi păreau mult mai ok decât strechea de azi, când l-am văzut pe Velea ridicând o fată în body cu fundul către public. Mai nou se apelează la dansatoare pe lângă acești "artiști" (Nu prea m-aș încumeta să le spun așa) care fac mai mult striptease decât dans. Și nu pot să înțeleg lumea care e nebună după de-alde Velea, Connect-R, Andreea Bălan, Alexandra Stan sau Inna.
                  Dansatoare lângă cântăreți au existat, dar le puteai numi dansatoare. De exemplu, în videoclipul O-zone-De ce plâng chitarele , melodie cu care toți ne-am crescut și la două noaptea dădeam televizorul tare să ascultăm Dragostea din tei. Ziceți că nu e așa! Hi-Q-Razna, Hi-Q-Gașca mea, TNT-Ani de liceu, Candy-Mergem la mare, Asia-o cireașă amară, TNT-Vodka, TNT-Strada mea, Activ-Doar cu tine, Jamaica-Aye, Amicii-Dana, Asia-Inima mea umpleau discotecile și parcă era mai multă distracție atunci, înainte de a apărea pop-ul ăsta manelizat, comerciala, dubstepul, tehno și alte tâmpenii pe care pur și simplu NU LE ÎNȚELEG.
                   Moda corespunzătoare mileniului nostru.. Tricourile neon și colanții animal print pe care nu-i purtați că sunt mai lejeri, ci pentru că vreți să vă expuneți anumite părți că.. poate poate mai fluieră vreo unul.
                  Învățați să diferențiați muzica inteligentă (Blues, Jazz, Rock, Clasică, Simfonică, Folk, Hip-Hop uneori) de cea care nu exprimă nimic ( Manele, Dubstep, Comercială, cea de "Club" în general) pentru că genul de muzică se află în raport cu inteligența ascultătorului.
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu