10 iulie 2013

Cum faci bani pe StarDoll.

            Am lipsit o perioadă de pe blog, știu bine. Acum merg în continuare cu metode de a face Stardoli sau monede pe StarDoll. Nu prea cunosc politica site-ului pentru că nu am jucat foarte mult. Nu este genul meu de joc.
             În articolele anterioare de pe labelul de jocuri v-am arătat cum să faceți pe IMVU toate minunile posibile și unora le-a reușit, altora nu. Am făcut un articol și despre StarDoll pentru că numai așa e mai accesibil la căutările de pe Google. Ca de obicei, site-ul de pe care puteți să vă luați aceste premii este StuffPoint. Am observat că aveți dificultăți în a-l înțelege. Poate pentru că nu vă străduiți. Ce-i drept, pe mine nu m-a învățat nimeni și am ajuns să îl stăpânesc foarte bine. Dacă vă este lene și nu sunteți perseverenți, este problema voastră. Eu vă rog să încetați să-mi mai trimiteți contul și parola să vă fac puncte pe gratis pentru că este nesimțire. Nu vă cunosc, nu câștig nimic, așa că nu am motive. Plus că am o groază de cereri și am și eu propriul meu cont.
              Ca să vă explic mai detaliat .. Intrați aici, faceți-vă cont și apoi căutați oferte gratis de făcut puncte pe care le puteți găsi aici. Nu este cine știe ce filosofie. Vă trebuie răbdare pentru că durează ceva timp să colectați punctele necesare, dar cred că merită atâta timp cât e spre interesul vostru și e gratis. Tastând aici cuvântul Star Doll, găsiți premiile pe care le doriți. Simplu. Trebuie doar răbdare. Dacă mai aveți întrebări, le aștept în secțiunea de comentarii.
Articol publicat de Dana.

16 comentarii:

  1. dar cum faci mai multi bani pe surffpoint?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut articol despre asta. Căutați înainte de a mai pune întrebări.

      Ștergere
  2. dar cand vreau sa fac cont imi spune "register" si nu imi pot face:(((,,,ce inseamna?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum iti poti face blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa ne scriem la Stuffpoint si emailul si parola? Eu nu risc sa imi intre in datele personale..!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice site cere email și parolă. Cum altfel să primești rewarduri? Sunt doar niște date virtuale. Cele personale sunt cele din buletin. În schimb, pe internet ești cine vrei tu să fii.

      Ștergere
  5. eu va pot da un cont doar daca imi dati unul de level23

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am solicitat nimănui conturi. Mulțumim pentru înțelegere.

      Ștergere
  6. Dano!Am o nelamurire!Dar tu nu postezi coduri de stardolari ca sati promovezi pagina?DA ODATA PUNE UN COD SA MEARGA MACAR PE 5 10 1000 DE STARDOLARI!!!!!!!!!!!!!!!


    Stardoll admin
    Roman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând, dacă știi să citești, realizezi că nu am scris nimic despre faptul că eu aș posta coduri. Eu nu am nicio treabă cu acest joc. Apoi, acesta este un blog, nu o pagină. Nu am ABSOLUT nimic de promovat. Bloggingul este o activitate pe care o desfășor în timpul liber. Eu am prezentat STRICT un site pe care îți poți câștiga o sumă de bani, în funcție de munca pe care o depui. Acei bani îi poți transforma în orice.
      Data viitoare sfătuiesc să citești articolul, înainte de a trage o linie. Și te rog să nu te folosești de numele proprietarilor anumitor brand-uri. Sunt sigură că și ei au nevoie să știe cel puțin cum să scrie civilizat și corect.
      O zi bună!

      Ștergere
  7. vreau 10000 si nu stiu cu sa imi fac ???

    RăspundețiȘtergere
  8. Am scris toate cerintele iar cand trebuie sa apas ,,Create my free account'' nu merge

    RăspundețiȘtergere
  9. Este adevarat nu merge Stuffpoint. Eu caut tot feluri de metode deoarece am nevoie la academie... Ma rog... Asta nu conteaza. Am vazut comentarii la acest articol, unii nu stiu sa citeasca. Eu urmaresc aceat Blog de cand a aparut. Asa ca data viitoare nu mai dati conturi sau sa intrebati cum fac 100 sd sau mai stiu eu ce... Stiu ca acest comentariu nu are legatura cu articolul, eu m-am saturat sa tot citesc ce prostii scriu altii. Asa ca terminati cu conturile intrebarile prostesti etc... Soer ca m-am facut intelesa!

    RăspundețiȘtergere