16 iulie 2013

Ce gândește un păianjen.

               Offf.. am nevoie de prieteni noi pe Facebook și contacte noi pe telefon. Off.. Ia uite ce tapet nou și-a pus ăsta! Uite! Arată ca niște cărămizi adevărate!Ts, tsts, ts, ts ts. Îmi doresc să fi putut fluera. Ne, cred că ai nevoie de buze pentru asta. Nici măcar nu am buze. Off, cât o mai fi ceasul? Îmi e foame. Mami m-a învățat să mănânc la ore fixe, de trei ori pe zi, dar de când cu schimbatul tapetului, nerodul de proprietar a luat ceasul și nu mai am noțiunea timpului! *sighs* Ce existență! Toată lumea se holbează la mine. Ce zi e mâine ? Sâmbătă?! O zi importantă! Nu fac nimic mâine.
               Cred că am nevoie la baie. Oare tipul de acolo se supără dacă fac pe tapetul lui? Ce badass sunt! Hey, tu de acolo! Vezi că știu cum arăți! Poți fugi, dar nu te poți ascunde!
               *sighs* Cât mi-aș dori și eu să pot desena... mi-aș putea face un autoportret pe care să îl agăț în pânza mea. Hey! Afară plouă ? Nu contează. Oricum am treabă azi. Trebuie să inspectez acest tapet. Hmm, pare cam suspect. Oare pot gusta și eu o bucată din el? Nu.. nu am dinți. În plus, toate pietrele astea mi-ar da indigestie până la noapte. *sighs* Ce frumos mi-ar sta cu brățări la mână și pantaloni gangsta. *sighs* Nu am picioare. Și nici mâini. Ohh! Viața e așa de crudă! $%^^!@!@@#$!

2 comentarii:

  1. sfat : schimba culoarea fontului, fa-l mai inchis la culoare. As citi ce scrii, dar cand doua randuri=30 de secunde din viata mea, imi bag picioarele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope. În general, nu ascult sfaturile gen "Îmi bag" și "îmi ia 30 de secunde din viață" ca și cum v-aș obliga să citiți tocmai pe dumneavoastră. Nu e un articol care conține informații secrete pe care trebuie neapărat să fie citite de anumite persoane. E un articol amuzant pe care l-am făcut ca oamenii să îl citească din plăcere. Uitați și de la mine un sfat: Vă rog frumos ca pe viitor să folosiți acest limbaj doar cu persoanele din cercul dumneavoastră de prieteni sau cu cele care vă permit.
      Mulțumesc și o zi bună!
      Dana.

      Ștergere