5 iunie 2013

Seriale TV animate, în limba engleză.

                      Cam acum un an am început să mă uit la South Park şi cum îmi era frică să mă uit la ceva nesubtitrat, îmi venea foarte greu şi foloseam subtitrare în engleză, iar când nu înţelegeam ceva, căutam pe dicţionar online. Apoi a urmat Gossip Girl şi începusem să mă mai obişnuiesc. De fiecare dată când nu găseam subtitrarea, îmi era oarecum frică de faptul că nu voi înţelege, dar până la sfârşit nu mai ţineam cont că e în română sau engleză. Dacă mă întrebai despre ce era vorba, ştiam cursul acţiunilor. Dacă mă întrebai în ce limbă l-am văzut, nu mai ştiam dacă era română sau engleză. Acum nu mai folosesc subtitrări, dar a fost nevoie de mult exerciţiu. Uneori mă uitam până mă durea capul. De aceea, eu vă recomand să faceţi la fel pentru că nu este greu deloc şi veţi avea de câştigat. :)
                    Deci, voi face o listă cu desenele pe care trebuie să le vedeţi !

  • Spongebob squarepants
  • Courage, căţelul cel fricos
  • Dexter's Laboratory
  • Johnny Bravo
  • Codename: Kids next door
  • The Simpsons
  • Futurama(Recomandare)
  • Neighbors from hell(Recomandare)
  • South Park
  • American Dad(Recomandare)
  • Family Guy
  • The Grim adventures of Billy and Mandy

               Sper că acestea 11 ajung. Le puteţi descărca de pe FileList dacă aveţi cont, iar dacă nu, de pe PirateBay. Am scris în paranteză ''Recomandare'' deoarece acelea sunt preferatele mele ! Sper să vă distraţi la fel de mult uitându-vă !
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu