6 iunie 2013

Mai mult decât blog, voce interioară.


                   Când am intrat astăzi pe ID să văd ce îmi mai scrie lumea, am găsit un offline de la un tip din Galaţi de 27 de ani care mă ruga să discutăm. Am acceptat pentru că m-am gândit că este un cititor şi că mi-ar plăcea să mai împart diverse opinii, însă el a înţeles că acest ID este făcut pentru a-l lua toţi cocalarii, iar eu sunt obligată să merg la întâlnire cu ei. Domnul de 27 de ani din Galaţi era interesat dacă am prieten şi i-am zis că da (Am o relaţie de 4 ani care nu se încheie aici), iar din acel moment i s-a rupt filmul. Mi-a demonstrat cât de arogant şi incult poate fi un bărbat în toată firea la vârsta lui. Urarea lui suna de genul: Cine îţi citeşte blogul, să-şi piardă timpul că eu nu îmi pierd timp cu toate prostiile. Replica am considerat-o jalnică şi mi-am exprimat dezacordul, spunându-i cât este de arogant, dificil şi antipatic, aidoma unui ţânc de 5 ani. Şi apoi.. nu că am mai multă facultate decât tine, bla bla. Genul ăsta de proşti fuduli găsim. Aşezare umană să fie!
                  Pentru cei care cred că blogul este făcut de o "horny bitch" care este în căutare de "nasty things", nu, dragilor. E făcută de o fată de aproape 17 ani care şi-a găsit pasiunea pentru scris la 10, din nou la 13, apoi definitiv la 14 şi iată-mă! În alte cuvinte, blogul acesta este vocea mea pe internet, cheia către "Priviţi-mă! Exist!" Sunt adolescentă şi sunt în criză de identitate. Încă îmi caut acel EU, acel cine sunt, ce mă definitivează, de ce sunt uneori aşa sau nu sunt. Este o perioadă normală, de aceea acest site este mai mult decât o pierdere de timp sau o simplă pasiune. Este un pas înainte, o modalitate de a-mi întări bazele vieţii, un mod prin care mă descarc de tensiuni. În spatele Glasului Bârfei, există viaţă definită prin cea mai pură sinceritate. Sinceritate atât despre mine, cât şi despre restul lumii.
                    Pentru contact: Glasul_barfei@yahoo.com. Nume pe Facebook: Glasul Barfei. Nume pagină Facebook: Glasul Barfei.
                   Mă puteţi contacta oricând doriţi dacă mă găsiţi online ! Sau mai simplu: Lăsaţi comentarii pe blog sau la secţiunea de contact pe care azi am adăugat-o. Nu vă fie ruşine pentru că eu apreciez ! :) Apreciez să văd că VOI îmi apreciaţi munca şi mă susţineţi. Şi vă mulţumesc pentru asta!
                  Articol publicat de Dana.

2 comentarii: