8 iunie 2013

Concurs ''Desene pe asfalt'' - Metin2.

                     În acest an, s-a organizat un concurs găzduit de Metin2Ro care făcea legătură cu ziua de 1 iunie. Cel care m-a anunţat a fost prietenul meu. Nu am acceptat din prima provocarea, dar am zis că nu am nimic de pierdut şi m-am dus să îmi cumpăr cretă.
                 Behind the scenes: Următoarea zi m-am dus în cartierul alăturat, dar m-am gândit că nu mai apuc să desenez nimic pentru că a plouat destul de mult, aşa că a trebuit să desenez pe o rampă de ciment din spatele blocului prietenului meu. Am făcut o schiţă cu cretă albă, apoi am îngroşat cu un cărbune care se tot rupea şi oricum l-aş fi ţinut, mă făcea ca o purcică pe degete. În plus, a trebuit să mai adun culorile, aşa că a trebuit să le amestec cu buricul degetelor şi ustura destul de tare. Norocul meu a fost că era puţin ud cimentul şi suprafaţa era mult mai moale decât în alte locuri. Mi-a luat maxim o oră să îl termin, dar a meritat efortul. Pe desen, fiecare porţiune a fost întinsă cu degetul, deci vă puteţi imagina cât m-am abţinut să nu urlu şi să înjur de toţi dracii.
                 Apoi, l-am trimis pe email lui HalfOp şi am aflat de concurs abia după 4 zile. Nu îmi apărea în noutăţi şi nici nu puteam vedea capodoperele celorlalţi, dar bănuiam că desenul meu este numărul 5 din descrierile persoanelor care au votat. Şi mulţumită lor am luat locul 2 şi am primit un cupon de 10 euro pe care îl pot folosi în joc. 1 iunie rulz.
Articol publicat de Dana.

Un comentariu: