24 iunie 2013

Acea perioadă numită vară.

                 Personal, am început să urăsc și singura parte a anului care îmi mai plăcea cât de cât tocmai pentru că îmi pierdeam vremea aiurea, în micul meu concediu de 3 luni.
                 Principalul motiv pentru care urăsc vara este faptul că ai mei mă cară la țară cu ei încercând să mă convingă cât de minunat este acel loc. Niet! E oribil ! În vara asta au de gând să mă țină de pe 28 iunie până pe 15 iulie. Va mai trece o săptămână și ceva, va fi și ziua mea de naștere pe 22 iulie, apoi prietenul meu va pleca și el o săptămână.
                 Jumătate de vară se duce, iar în cealaltă, în care ar trebui să te distrezi, îți amintești că ai de citit o groază de cărți la limba română. De parcă toată vara ar fi o conspirație !
Ce alte chestii mai urăsc vara, așa, de sezon:
Te duci la un restaurant și vrei să comanzi altceva în afară de Pepsi (cică ar conține fetuși avortați) pe lângă mâncare. Vrei un suc gen Santal, Prigat, Nestea și toate alea și vrei orice altceva în afară de portocale și lămâi. Apoi, ghici! "Nu mai avem altă aromă în afară de portocale sau lămâi".
Sticleții de la Transurb nu dorm nici măcar vara și intră în autobuz, cu toate că pute, e ud sau te îngrămădești ca în conservă.
Dacă port adidași, îmi este prea cald și de aceea sunt nevoită să port sandale. Nu numai că le urăsc, dar îmi fac și picioarele pline de bube.
Fondul de ten ți se întinde pe față de la transpirație și se formează o zoaie scârboasă. Desigur, nu și cazul meu. Eu nu folosesc.
Părinții nu te lasă să stai la calculator prea mult sub pretextul că face căldură.
Ieși afară pe la orele 6-7-8 seara pentru că atunci se mai răcorește. Pe la 9-10 e numai bine de stat afară, dar nu apuci să stai decât jumătate de oră maxim, apoi trebuie să te întorci acasă că deh, ești minor.
Dacă ești obsedat de apă, cum e cazul meu, și vrei să intri de exemplu în Dunăre, e prea mult mâl. Dacă te duci la bazin, toată lumea face șușu acolo.
Ca fată, nu poți umbla singură pe stradă fără să fii abordată de toți urâții.
Și presupun că motive mai sunt.. multe.
Articol publicat de Dana.

Un comentariu: