1 martie 2013

Cum să faci bani (yang) pe Metin2.

                   Şi eu, de asemenea, joc Metin2. Prima dată am încercat în clasa a cincea pe Metin2RO, Leonis, urmat de US, UK şi multe alte private, iar acum m-am întors la RO. Joc pe Corvus, sunt ninja, iar numele meu este Adrielle. Deci, cum să faceţi bani..
1) Minerit. Te poţi duce în Muntele Sohan sau Templul Hwang pentru a mineri, dar eu personal aş recomanda Muntele Sohan pentru că îmi par mai uşor de găsit. Ebonita şi lacrima cerului se vând cel mai scump şi dacă faci suficiente cât să umpli un shop, poţi scoate în jur de 20-30kk. Ai nevoie doar d emultă răbdare.
2) Pescuit. Pescuieşte, de preferabil, în Map2 pentru că acolo ai mai multe şanse de a prinde un peşte rar şi dacă ai mai multe conturi, poţi pescui pe mai multe deodată în windows mode. Nu recomand să foloseşti hack de pescuit pentru că rişti să fii banat. Poţi vinde peştii sau să îi desfaci şi să vinzi scoicile.
3) Metine. Fă-ţi un farmer special pentru Metine şi bagă-l într-o breaslă pentru a dona când consideri că trebuie. Poate fi de orice level, chiar şi de 15 pentru Metine de level 5,10,15,20 sau 25. Eu chiar am unul şi mă declar mulţumită de el. Mi-au căzut două mounturi, iteme cu bonus de level mic sau diverse cărţi importante.
4) DT. Dacă ai level 40, mergi la DT pentru a upgrada itemele. Dacă ai noroc şi îţi iese ceva important care costă suficient de mult, faci bani.

Articol publicat de Dana.

Un comentariu: