6 martie 2013

Cartile "Chic"

Anul acesta am redescoperit cărţile Chic. Eram cu Dana pe la bibliotecă şi POC le-am zărit. Aceste cărţi sunt foarte amuzante, perverse şi pline de picanterii cu exemple de situaţii în care SIGUR te vei regăsi şi poate te vor ajuta. Cu aceste cărţi mi-am mai stimulat curiozităţile şi am învăţat ceva ce mi-a prins bine la un moment dat. Recomand aceste cărţi pentru că ne putem descoperi pe noi şi pe alţii, ce fel reacţioneaza fetele sau băieţii. Sunt pentru noi şi oricine e capabil să înţeleaga esenţa. Iată câteva titluri : Clubul soţiilor nr. 2, Poţi să ţii un secret?, Blonde de milioane, Supermenajera, Casual, Un tip la înălţime, Dădacul, Prea multe blonde, Diavolul se îmbracă de la Prada etc. Încearcă măcar o carte să citeşti de la această colecţie şi te asigur că o să-ţi placă. Mai este o colecţie asemănătoare, dar o sa vă spun de ea în următorul articol. Spor la citit! "Cartea nu muşcă!"






Articol publicat de RAMONA.

2 comentarii:

  1. Cartea musca... am incercat eu[-(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil vrei sa spui ca te-ai taiat in hartie. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa mai citesti:)

      Ștergere