7 martie 2013

Coafuri de primăvară.

                    Iarna începe să treacă în sfârşit ! Aştept cu nerăbdare să crească frunzele şi să înflorească pomii pentru că ador primăvara. Oricum mi-aş prinde părul, tot aiurea mi-ar sta, aşa că prefer să nu îl prind decât să mă enervez că sunt urâtă. Îl port pe spate mereu. Nici nu mă mai miră faptul că este spicuit, dar, totuşi, este lung. Dacă altora le stă mai drăguţ cu el prins, vreau să vă prezint câteva idei pentru primăvară. Cu toate că videoclipurile spun că sunt pentru vară, eu le recomand pentru primăvară.
Articol publicat de Dana.

Un comentariu:

  1. Sunt chiar foarte dragute, dar daca ai parul cret [cum sunt eu] o sa dureze ceva. ;-s
    Plus ca nici nu cred ca mi-ar iesi chiar daca l-as intinde inainte. =]
    Daca ai vreo idee si pentru parul cret ti-as multumi! :)

    RăspundețiȘtergere