23 martie 2013

Cum să îţi colorezi părul cu cretă pastel

                    Creta pastel a devenit o metodă nebunească de a-ţi colora părul în cele mai neaşteptate culori. Fete din întreaga lume folosesc această metodă pentru că este uşor de făcut. Punctul slab ar fi că trebuie ţinută pe păr doar o zi căci culoarea se ia, iar perna ta va deveni un micuţ curcubeu. Nici nu mai spunem de tradiţionala a doua zi când te vei trezi cu ea în moacă pentru că ai mânjit-o. Deci, pot fi procurate de la librării şi magazinele care ţin instrumente de artă, în general.
Articol publicat de Dana.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dacă citeai cu atenţie, am precizat. ''Deci, pot fi procurate de la librării şi magazinele care ţin instrumente de artă, în general. ''

      Ștergere
    2. eu mi-am luat de pe http://cretapentrupar.ro/.
      am luat setul de 24 si a fost suuper ok. a venit a doua zi pachetul si pana seara in club aveam deja 5 culori in cap :)))))

      Ștergere
  2. hmmmmm...merge cu orice fel de creta,sau trb una speciala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cretă pastel am auzit. Poţi încerca şi cu cea normală dacă o uzi, dar nu ştiu sigur dacă merge.

      Ștergere