11 aprilie 2013

Nebunia e nebună?


                   Nimeni nu te poate acuza de nebunie mai bine decât te poţi acuza tu însuţi. Să fim serioşi! Nebunia nu apare la vegetarieni cu aparat dentar şi nici neapărat la monştrii din Loch Ness. Trebuie să accepţi că eşti nebun aşa cum şi alţii au acceptat şi trăiesc fericiţi la ora actuală. Cel puţin, eu mă bucur de nebunia mea tot timpul. Să mă gândesc la chestii nebuneşti din viaţa mea..
  • Încă mă mai uit la desene animate.
  • Nu pot să dorm fără ursul meu de pluş.
  • Am dat foc scării împreună cu o prietenă acum 6 ani.
  • Am convins toţi plozii că tabăra în care eram cazaţi e bântuită şi chiar l-am făcut pe unul să vadă fantome şi să meargă la psiholog a doua zi.
  • Când mama face mâncare care se papă cu mămăligă, eu o mănânc şi cu pâine.
  • Nu stau în poziţie corectă la calculator sau la masă. Mereu stau cu picioarele sub mine.
  • Am o obsesie pentru Satana doar pentru că lumea îşi face cruci sau mă mângâie cu agheasmă când mă aude.
  • Când eram mică, am aruncat mâţa într-un WC adânc de.. 20-25 de metri.
  • Încă aduc mâţe puricoase în casă pe ascuns când tata e plecat. Uneori dorm cu ele. Ironic faptul că încă nu am purici.
  • Am tuns o căţea, am dat-o cu ojă şi am machiat-o sub pretextul că.. o ducem la bărbaţi.
  • Când eram mică, aveam o formaţie Monster Girls. Ironic e faptul că niciuna dintre noi nu ştia să cânte.
  • Pereţii WC-ului sunt mâzgăliţi cu chat-uri private cu vecinii mei anonimi.
  • Mă duc la biserică o dată pe an, dar nu intru în biserică. Se face chetă şi bem ... Suc, desigur. Glumesc. Bere.
  • Mereu verific să văd dacă am pantalonii pe mine atunci când claxonează vreun şofer sau se uită cineva la mine.
  • Am fost împreună cu un drogat două zile.
  • Nu îmi prind părul niciodată. Mi-a ajuns cât l-am ţinut prins în clasele primare.
  • Am dansat cu un băiat de care îmi plăcea doar ca pedeapsă că a aruncat cu orez în balcon.
  • Voiam să stau în copac şi să omor ciori doar pentru că aşa am văzut la Inuyasha.
  • Am un ochi căprui şi unul negru. Mereu trebuie să editez unul în poze să nu arăt ciudat.
             Presupun că am făcut mult mai multe la viaţa mea. Deh, mie nu îmi e ruşine să povestesc nimic din prostiile pe care le fac. Nimănui nu ar trebui să îi fie.
Articol publicat de Dana.

3 comentarii:

  1. "Am dat foc scării împreună cu o prietenă acum 6 ani."
    "Când eram mică, aveam o formaţie Monster Girls. Ironic e faptul că niciuna dintre noi nu ştia să cânte."
    Sa nu uitam si de lumanarea verde :)).

    Sweet memories!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ăla a fost într-adevăr cel mai cretin lucru pe care l-am putut face vreodată, dar prefer să nu îl fac public prea curând . :))
      PS. Nu uita de chat-ul de pe pereţi. :)

      Ștergere
    2. Da,si chat-ul si saritul de la balcon si varcolacii de conducta.
      Nu voi uita niciodata!:))

      Ștergere