3 aprilie 2013

În spatele scenei, realitatea e cruntă.

                      Ne reprezentăm şcoala pentru a părea cât mai buni, dar ştie cineva câtă prostie cu două picioare circulă pe holurile unui liceu ? Nu mă refer la varul de pe pereţii, construcţia sau cadrele didactice din acea şcoală, ci la specimene. De la începutul săptămânii, am avut zile în care am urât ORICE.
                 1. Am avut o activitate cu numele Spring Day în cadrul căreia fiecare clasă prezenta o ţară prin tradiţii, obiceiuri, imn, momente artistice, mâncare. Clasa noastră a avut România şi am fost destul de apreciaţi de persoanele care, într-adevăr, au mai mult decât un creier în cutia craniană. Încă îmi amintesc unele replici JALNICE din partea unora:
Bleaaaaah. România. Yuuuck. Şuncăăă. P.S. Drăguţă, şi tu trăieşti în România cu toate că nu eşti româncă şi nu cred ca voiai să îţi aduc ţie caviar în mod special. Ca să nu mai reamintesc şi că ulterior am mâncat, la propriu, din aceeaşi strachină.
Ia uite-i şi pe ăştia cu România. Fasole bătută. Hm, da. Mămică-ta nu ţi-a gătit niciodată aşa ceva? Sau era ocupată să o culeagă? Nu îţi mai lăsa suportul de creier în fasole data viitoare când vrei să vorbeşti cu mine.
Oricum, noi ne-am distrat în ciuda cârcotaşilor de la Mircea Eliade şi am reprezentat ţara într-un mod frumos, mândri că suntem români! Şi da, sunt revoltată pentru că sunteţi ca nişte surzi cu ureche muzicală. Nu ai cu cine vorbi, de aceea e bine să cântaţi jalea numai pentru voi.
                  2. Am fost de serviciu pe şcoală şi doamna directoare m-a rugat să merg din clasă în clasă, numai că la 9B am avut o întâlnire foarte neinteresantă cu o profesoară.
''Bună dimineaţa! Ce clasă sunteţi? Câţi absenţi, bla bla?''
''Dar tu cine eşti?''
''Eleva de serviciu.''
''Păi trebuia să te prezinţi mai întâi şi să dai bună ziua că e un cadru didactic în această clasă.'' Nu am dat bună ziua, ci bună dimineaţa. Am avut bun simţ. Şi oricum, nu pot face chestii malefice cu numarul de absenţi de la 9B, aşa că ar fi o pierdere de timp. În plus, sunt antisocială, deci nu vă chinuiţi să vă ador. Desigur, frazele au continuat şi nici nu m-am mai obosit să răspund pentru că, oricum, nu am cu cine. Nu stau să mă prezint la fiecare 22 de săli în faţa tuturor claselor, mai ales că eu îi întrebam câţi sunt în clasă şi ei îmi vorbeau de plăcinte.
                  3. Am avut o activitate legată de dietă la chimie şi m-am implicat şi eu. În clasa noastră s-a desfăşurat activitatea împreună cu cei de la 10D. Voi începe prin a spune mulţumesc celor care au avut bunul simţ să urle ca la oi pentru că restul de vreo 90% vorbeau ca la spart seminţe. Una dintre domnişoare a asociat termenul castravete cu un penis. Drăguţa mea, vorbele reflectă psihicul. De aici, deduci şi tu cât de serioasă eşti. Tot aceeaşi spunea Chiar dacă câştigă ei, 10D sunt mai tari ca ei* Nu e corect cuvântul ca. Este corect decât. Se vede cât eşti tu de tare.
O probă a constat în a ne contraargumenta. Ei au asociat această probă cu vorbitul gen No yo domnu fuck you ya ya you.
În plus, voi eraţi musafiri în acea clasă şi de aceea trebuia să păstraţi linişte din respect, bun simţ şi educaţia primită de la părinţii voştri. Mi-aţi lăsat un gust amar.
Am făcut acest articol pentru că eu cred în descărcare prin artă. Dacă vă simţiţi ofensaţi, înseamnă că mi-am atins scopul. Dacă faceţi spume şi sunteţi revoltaţi că am fost prea directă, perfect. Muriţi în iad!
P.S. Nu îmi este ruşine de niciun cuvânt folosit mai sus şi nici frică de revolta voastră.
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu