1 iulie 2012

Poze cu fete de pe IMVU

                     M-am gâdit să[ fac acest articol după ce cuvintele voastre cheie ( 60% ) arată cam așa : poze cu fete IMVU, poze imvu, imvu fete vechi, papuși imvu, prieteni imvu, credite IMVU, fete imvu și tot așa. Nu știu la ce vă referiți cu exactitate, dar am o serie de poze cu mine de pe IMVU și cu prietenii mei virtuali. Dacă... nu știu.. vrei să faci o poză cu mine p imvu, dacă vrei să îmi cunoști caracterul ( contul ) din acel joc, dacă ești interesat de un anumit tip de poze... Lăsați comentariile în secțiunea de comentarii ale blogului, e-mail glasul_barfei@yahoo.com sau IMVU : Adrielle .












                Articol publicat de Dana.

23 de comentarii:

  1. Hmmm...pai imi poti zice please,ce head ai in poza nr. 3? si skinu daca vrei,sunt si eu o jucatoare.Multumesc anticipat.si app frumoase out-uri

    RăspundețiȘtergere
  2. Headul se numește Kawaii Koneko Asian Head ( http://www.imvu.com/shop/product.php?products_id=13117931 )
    Și skinul se numește $`© The Secret Skin f. ( http://www.imvu.com/shop/product.php?products_id=6701273 )

    RăspundețiȘtergere
  3. Outurile sunt frumoase..Dar imi poti da si mie un cont de imvu te rog?.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulți îmi cer conturi și dacă ar fi să le dau tuturor, ar însemna să fac zilnic câte unul cu 20.000-30.000 de credite. Dacă vei căuta mai bine pe site, vei vedea că am postat 3 metode de făcut credite, dintre care cea cu MeetMe este la îndemâna oricui.

      Ștergere
  4. MA INTERESEAZA DACA DAU NR DE TEL SI EI IMI TRIMIT NR DE CONT PLATESC CEVA LA TEL SAU NET PT CREDITELE DATE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând, nu am pomenit nimic de niciun fel de credite în acest articol.
      În al doilea rând, nu ştiu la ce te referi. Este mare lucru să ştii să fii explicit.

      Ștergere
  5. cand am intrat sa-mi fac cont pe imvu meetme dupa pasii desccrisi de tine mi-a cerut la un moment dat un nr de telefon ca sa imi trimita un nr de cod care intodus in casuta a mers apoi instalat jocul
    de aceea te-am intrebat daca se plateste ceva multumesc mult pt raspunsuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci te refereai la MeetMe. Prin intermediul numărului de telefon, ei doar îţi limiteayă posibilitatea de a avea multe conturi, dar nu plăteşti nimic.

      Ștergere
  6. iti multumesc din su flet ca mai lamurit da de meet me e vorba ca dupa ce am dat nr de telefon si am primit codul am crezut ca imi vine ceva de plata cand am vazut ca am primit 1500 de credyte acum am priceput si iti multumesc din suflet pt raspuns

    RăspundețiȘtergere
  7. cel mai tare joc din lume!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. eo nush cum e imvu ca nam juk pan akm.dar cred ca e super si o sa mil instalez curand ca are o vecina si am mare noroc . ms pa!pwp

    RăspundețiȘtergere
  9. Auzi :-? io tot incercam.. adica.. caut.. "desene" fete imvu in creion pur si simplu n-am inspiratie:-? ceva idei?

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna daca ai un cont sau cineva care vede acest comm si are un cont de fata sau de baiat pe imvu si ma poate ajuta cu unul
    sa imi dea cerere pe facebookul
    https://www.facebook.com/Lory.Micutza
    sau add la lory_frumusik841
    joc imvu de 3 ani si tote conuturile mele au fost furate sau banate

    RăspundețiȘtergere
  11. bravo tie k ti'a furat conturile da pentru k erai o proasta rau k i'ai dat deci nu trebuia sa'i dai :|

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei...imi place foarte mult outurile...so EU am in cont cu 170 de out so as vrea as Il dau LA schimb ....Daca vrea cnv sa ma contacteze LA dyadienutza11@yahoo.com de asteptat *Dana daniela*



    RăspundețiȘtergere
  13. .....plac*......si*.....un* ...scuzati greselile..sunt pe tableta si nu ma descurc ASA bine

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau sa-mi spui de unde ai luat tot lookul din ultima imagine din articolul tau ca tinuta e draguta si daca vrei conteacteaza-ma ori aici ori pe contu meu de invu care se numeste didi994stud.Ms oricum!

    RăspundețiȘtergere
  16. poate sa-mi zica si mir cineva cum pun acrle fete facute de noi pentru a strange bani

    RăspundețiȘtergere