4 iulie 2012

E nevoie de protectia animalelor !

                     După ce m-am plimbat toată ziua prin oraș cu prietenii, m-am decis să iau o pauză undeva pe la ora 20 din cauza durerii mele de picioare. Am vorbit și am glumit puțin pe seama mea pentru că pur și simplu picioarele mele nu se puteau mișca de la atâta mers, când, deodată, am văzut o băbăciune ( Doamnă nu o pot numi. Îmi pare rău ! ) cu un băț gros de mătură în mână împingând un pisoi afară din grădina din spatele blocului său. Animăluțul a fost împins cu acel băț pe sub poartă, învârtindu-se, după care a fost lăsat acolo. Am simțit un nod în gât în acel moment, îmi venea să plâng, dar am încercat să rămân tare, cel puțin de față cu prietenul meu.
                  După ce micul suflețel s-a refugiat undeva lângă poartă, soțul băbăciunii a venit cu o mătură și l-a împins sub roata unei mașini, într-un mod violent. În acel moment nu m-am mai putut stăpâni și .. am plâns. Micuțul nu părea să aibă mai mult de o lună. Nu sunt expertă în pisici, dar ador animalele și îmi este milă de ele. Abia îi apăruseră ochii. M-am apropiat de el văzând că nu se mai putea mișca. Stătea lângă roata unei mașini, singur, iar când încercam să îl mângâi pentru a-l liniști, scotea acel sunet ciudat de pisică *chhhh*, cu toate că nici dințișori nu avea în guriță și nu putea spune măcar Miau.
                   Toți ați protestat pentru ACTA, căderea lui Boc.. Dacă nu protestați pentru acei oameni care batjocoresc animalele, măcar iubiți-le căci ele nu se nasc rele, ci oamenii le determină să fie rele. 
                   În acest moment regret că nu am filmat evenimentul, doar că telefonul meu nu este prea priceput în acest domeniu. Aveți grijă de animale, dragilor ! Unora ( ca mine, de exemplu ) le este milă de ele. :)
                                                      Articol publicat de Dana .

Un comentariu:

  1. Am un site cu subiectul ăsta: http://labutefermecate.webs.com ;)
    Bravo, și eu iubesc animalele, mă bucur că mai există oameni care gândesc așa. :D

    RăspundețiȘtergere