28 iunie 2012

Telefonul misterios.

                 Era o noapte de vară, 28 iulie 2012 la ora 00:06, iar Dana făcea nani pentru că era obosită după o zi grea petrecută cu prietenașii ei, când deodată sună un anonim frustrat cu număr ascuns și o trezește.
                 Gata cu intro-urile ciudate. Continuăm ! Am ca ringtone melodia Disturbed-Stricken care nu este chiar așa de agreabilă în toiul nopții, mai ales când faci nani. Știi cum este atunci când te trezești și nu gândești ce spui ? Ei bine, tipul a început conversația cu „-Ce faci, Pisi?” sau așa ceva și mi-am dat seama cu mintea mea aflată în pauză de gândire că are chef de „caterincă la telefon”, așa că, în loc să fiu diplomată, am fost o vacă pentru că l-am înjurat. Nu este nimic ! Mă voi spovedi la biserică pentru ceea ce i-am spus tipului. După ce i-am dat un sfat foarte jignitor la adresa igienii lui, tipul, fiind frustrat, a sunat iar, numai că a răspuns mama și a spus că intră peste mine în casă și mă omoară. [ =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ] În acel moment mi-am dat seama că am fost o văcuță în ceea ce privește vocabularul meu pentru că bufneam în râs. Un tip cu voce de... pițigoi să mă amenințe cu moarte. Adică... cu ce m-ar putea ucide ? Cu o păpușă Barbie ? Cred că era Pedobear. Și a trecut noaptea, dar încă nu îmi pot răspunde la următoarea întrebare:
                 „-Oare m-a ucis azi-noapte ?”
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu