25 ianuarie 2015

5 jocuri pentru PC - ianuarie

O să scriu câte ceva despre jocurile pe care le-am jucat luna asta...

1. Kingdoms of Amalur: Reckoning - iei controlul unui muritor numit "Fateless One"(cel fără destin), care moare înainte de începerea jocului, dar care este reînviat de experimentul reușit al unui gnom. Fiecare om are destinul propriu ce nu poate fi schimbat decât de eroul nostru. Eu unul am stat zeci de ore incercat sa fac rost de iteme pentru a putea termina quest-line-ul principal.

2. The Legend of Korra: The game - Nu știu dacă sunt fani ai anime-ului pe aici. Am văzut acum ceva timp primul sezon din Legend of Korra, și mi-a plăcut. Când am auzit că au scos un joc am fost entuziasmat, dar după ce l-am descărcat...
Jocul este prost optimizat pentru controlul pe PC. Uneori caracterul atacă înainte de a reuși sa încarci abilitatea la maxim. Dar cu toate părțile rele l-am jucat totuși. Am avut ocupație pentru câteva ore bune și nu regret ca l-am terminat, dar mă așteptam la ceva mai multă acțiune și la mai multe ore de joc.

3. Mass Effect 2 -  singurul shooter/rpg care m-a captivat atât de mult încât nu am rezistat să nu termin primul joc. Primul joc m-a făcut să joc toată seria, dar când m-am apucat de cel de-al doilea joc m-a lăsat rece la capitolul questuri. Sunt multe misiuni, toate găsite în același loc, fără clasificarea ce se găsea în primul joc (misiunile principale într-un tab, cele secundare in alt tab) , și nu știi ce misiune să faci în continuare. Însă jocul merită timpul pierdut în fața monitorului.

4. Tomb Raider -  ești în pielea celebrei Lara Croft, ajutând-o să treacă de diferite capcane, să descopere multe locații ascunse și în primul rând să își salveze tot echipajul de blestemul insulei. Am iubit jocul și nu l-am putut închide până nu l-am terminat.

5. South Park the Stick of Truth - numele spune totul. Un joc foarte interactiv si amuzant, cu un gameplay distractiv și un story-line bine conturat din punctul meu de vedere. Merită fiecare minut petrecut în pielea micului personaj. 
Primul meu post, sper să nu aruncați cu prea multe în mine...
Panda vă salută! :) :3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu