9 august 2013

Puncte pe StuffPoint-Cum se fac.

                Am dat căutare pe Google să văd dacă nu cumva există acest gen de articol, dar, spre norocul meu, tot eu voi posta toate metodele posibile de a face puncte pe acest site. Deci, mai bine încetați să mai plângeți după conturi StuffPoint cu 10.000 puncte+ pe TPU că nu veți găsi. E la mintea cocoșului că nimeni nu e prost să dea unui străin 10$ pentru o fundă. În afară de mine, mai sunt 2-3 români care au activitate zilnică.
1.Link-ul de înscriere pe acest site este aici. Completează-ți informațiile de bază din dreapta, sus.
2.Postează poze în cluburi cu descrieri și etichete relevante. Link-ul către cluburi aici. Punctele pe care le primești în acest mod vin în ziua următoare și pot varia de la 10 până la 700, în funcție și de celelalte persoane care au postat.
3.Fă un video despre StuffPoint și încarcă-l pe YouTube. După ce ai terminat, introdu link-ul către el aici. Punctele le vei primi într-o vineri.
4.Adu referali pe site. Postează-ți link-ul de refer a friend pe Facebook, twitter, messenger și oriunde îți vine ușor. Îl poți găsi aici. Eu am 499 de referali și nu pot spune că am primit mai mult de 500 de puncte, dar au fost bune și alea. Ideea e că tu primești 10% din câștigul prietenului tău atunci când completează o ofertă, nu un task.
5.Caută oferte la secțiunea de earn. Nu vei găsi oferte mereu pentru că sunt puține în țara noastră. Să nu te bată gândul să îți schimbi IP-ul într-unul american că te vei trezi cu contul șters. A pățit-o o prietenă.
6.CrowdFlower este o modalitate de a face puncte prin tasks-uri. O recomand pentru că ulțumită ei am ajuns la un număr mare de puncte. Sunt oferte valabile aproape în fiecare zi. Tot ceea ce trebuie să faci este să cauți anumite lucruri pentru ei: Numere de telefon, adrese, coduri poștale ale unor site-uri selectate de ei. Totuși, ei știu răspunsul de dinainte și dacă trișezi sau greșești, își vor da seama. Deci, fii doar atent! Când vezi în listă ''300,657,1156,6429'' (Numere de 300+) oferte valabile, încearcă-ți norocul! Totuși, ai grijă să fii cu ochii pe ele în fiecare zi pentru că sunt vânate de multe persoane din întreaga lume!
7.Butonul de puncte care oferă maxim 10 puncte pe zi. Nu mult, dar contează.
8.Completează ofertele din dreapta paginii Earn points: Daily pool, View custom homepage  și Checkin to a fan club, în total 15 puncte.
9.Dă like sau share unei poze dintr-un club și primești 5 puncte pe zi.
10.Cu puțin noroc și multă muncă, ai putea câștiga 2500 de puncte dacă ajungi pe locul 1 la completat oferte CrowdFlower. Ce-i drept, ai destulă concurență. Eu nu am câștigat decât odată locul 2.
V-am explicat cum stă treaba cu ofertele. Dacă încă nu reușești, înseamnă că problema vine de la tine.
Site-ul este unul legal, ca un job online. Nu are treabă cu programele de hacking.
Articol publicat de Dana.

18 comentarii:

  1. Imi spui te rog cum se intra la butonul de puncte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://stuffpoint.com/prize-button.php

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. mai am o intrebare cand faci puncte multe ce card poti sa folosesti pt metin atunci cand cumperi unu ca sunt multe acolo si nu stiu ce sa aleg:)

      Ștergere
    4. http://stuffpoint.com/redeem_rewards.php?prize=244

      Ștergere
  2. deci, eu am inceput acum vreo 20 de minute , cu tot ,mi-am facut cont , am jucat jocuri ,...etc....Cand am dat sa vad cate puncte am "0 puncte" , de ce ? De fiecare data cand jucam , imi zicea ca am un nr de puncte , si de ce nu am cand dau sa vad ? mersi si scz de intrebare

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. heii. id meu e ifake47, crezi ca ma poti ajuta si sa-mi explici?daca da astept sa ma cauti si multumesc frumos, o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu înţeleg cu ce te-aş putea ajuta sau ţi-aş putea explica dacă DEJA am explicat şi ajutat cât am putut.

      Ștergere
  5. Buna am o problema nu mai pot posta poze acolo la club nu inteleg dc imi arata asa Due to an increase of complaints from copyright hodlers, we are tempoarily closing down all image uploads acolo zice temporar dar deja a trecut o luna oare mai o sa mai pot posta vreodata?Astept parerea ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am idee. Totul merge FOARTE lent de câteva luni. La început era o problemă cu întârzierea comenzilor, acum durează mult mai mult şi nici cu cluburile nu stau prea bine, se pare. E posibil să fie doar momentan.

      Ștergere
  6. Buna , am incercat sa imi fac si eu cont pe StuffPoint dar imi trebuie invitatie . De unde pot face rost ? Ma poti ajuta si pe mine , te rog ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Si cum se poate sa imi trimita cineva invitatie? :o3

      Ștergere
  8. Adaugati va rog adresa aceasta :
    simonamadroaga@yahoo.com
    Am nevoie va rog din tot sufletul :( :3

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum pot face si credite pentru IMVU ? am vazut ca iti da 5000 dar nu inteleg cum. Ajutama te rog !

    RăspundețiȘtergere
  10. cate puncte maxim poti face intr-o zi

    RăspundețiȘtergere