1 august 2013

Ideea de frumusețe a societății.

             
     Frumusețea, ca fapt divers, este un lucru relativ, aidoma inteligenței și normalității. Nu toată lumea te va considera frumos, la fel cum nu toată lumea te va considera urât. Părerile vor diferi în funcție de așteptările și perspectiva fiecărui om referitoare la nevoile sale estetice. Totuși, vreau să fac abstracție de acest lucru și să mă refer scrict la unii copii aroganți care consideră că dacă ai bani și haine de firmă, ești invincibil și superior celorlalți.
                   În spatele acestor copii stau părinți care muncesc cu greu să le facă toate poftele și lasă de la ei tocmai să aibă odraslele lor ce-i mai bun. Cred că, încercând să-i gâdile atâta-n creștetul capului, uită faptul că au nevoie de educație și, astfel, îi scapă de sub control.
                   Ca fapt divers, vă voi spune o poveste petrecută acum trei ani cu o tipă din cartierul alăturat, ICFrimu. Nu voi da nume, nu are treabă cu blog-ul meu, iar dacă ar avea, probabil s-ar comporta ca o primitivă, deci.. e o cauză pierdută această persoană. Ea era colegă de clasă cu o vecină, deci eu eram a opta, ea a șaptea, mai înaltă cu un cap decât mine și cu vreo 15 tonuri diferență la culoarea de piele pentru că dumneaei are etnie rromă. Din câte îmi spuneau anumite persoane, i-ar fi plăcut de prietenul meu. Deci, vă dați seama că, plăcându-i de el, căuta nod în papură, mai exact.. cu ce anume să mă jignească? Tipa nu știa nimic despre mine, evident, dar ar fi dedus ea că mă îmbrac de la second hand, că arăt nu știu cum, că n-am bani de habar n-am ce, că mai sunt și proastă, urâtă de îngheață apele .. bla bla-uri cu care mă aburea pe messenger pentru că în realitate întorcea capul când mă vedea. Tatăl ei e mort, cine știe prin câte traume a trecut și copilu' ăsta și frustrarea ei este evidentă: N-a avut parte de suficientă dragoste din partea părinților și a înțeles că sensul vieții e găsit în portofel.
                   Revenind la oile mele, nu văd rostul în a cumpăra rochii după rochii, haine după haine pe care nu le îmbraci decât o singură dată din cauza lumii care te va critica. De ce îmi trebuie mie un decolteu și pantaloni foarte mulați să-mi arăt anumite părți? Avantajul meu este că nu fac sport, nu țin cură de slăbire, mănânc orice și nu mă îngraș absolut deloc, dar eu am alte principii: Cine te iubește cu adevărat, te iubește pentru ceea ce ai în cap, nu pentru faptul că al tău corp e partea cea mai bună din tine. Deci, dacă mă vezi într-un tricou, blugi și skateri, iar toamna în bigmen, să știi că așa mă simt eu bine. Skaterii sunt chiar comozi! Și mai important decât a te vedea lumea frumoasă, e să te simți tu bine și să fii cât mai naturală. Asta-i important în viață: fericirea și inteligența. Pentru că, dacă ai cap, îți faci singur banii cu creierul, nu cu sânii.
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu