3 august 2013

Flow, gems, rewards și coins pe OurWorld.

 Vă voi arăta metodele știute de mine. Nu joc de foarte mult timp, deci nu sunt o expertă, dar am prins repede ideea jocului.
Flow : 

  • Îți conectezi contul de pe OurWorld cu cel de Facebook și, astfel, flow-ul se mărește cu 100%.
  • Completezi misiuni de la personajele care au un "!"deasupra capului.
  • Te joci, te angajezi sau chat-uiești.
  • Odată pe zi, scrii în chat test-mode 42, apoi Cryptobiologist.
Gems:


  • Completezi ofertele de la Virool Videos, mai exact cele din reclame. Vizionezi videoclipuri.
  • Urmărești blogul acesta  pentru codurile Facebook, Toolbar și lunare. (30, apoi 20 pe săptămână) Nu-mi cereți să le scriu eu pentru că nu mă ocup cu așa ceva.
Coins:


  • Completezi misiuni de la personajele care au "!" deasupra capului.
  • Vinzi obiectele care nu îți mai trebuie.
  • Crești pui în grădina din camera ta.
  • TIP: Secrete și misiune la fel de misterioase pe http://www.ourgemcodes.com/ .

That's it.
XoXo. Dana.

4 comentarii:

  1. O intrebare....unde bag codurile de la gems?

    RăspundețiȘtergere
  2. la setarile utilazotorului pui codurile de gems

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Setarile utilizatorului, dai in jos si vezi o caseta (Ai un cupon ?) si scrii cosun acolo.Sper ca te-am ajutat. O zi buna :3

      Ștergere