12 august 2012

Stereotipuri pentru genuri muzicale

  • Metaliștii sunt persoane rele, egoiste și sataniste. La fel ca adepții altor genuri muzicale, avem și noi persoane rele, dar nu toți suntem. Nu toți sunt egoiști. Sunt cele mai drăguțe persoane pe care le-ai putea cunoaște, dacă nu ești o persoană cu prejudecăți. Cât despre satanism, un tricou negru sau faptul că asculți metal, nu te fac satanist. 
  • Hip-Hop-ul este cea mai bună muzică. Greșit! Muzica bună este cea provenită din suflet, necomercială, indiferent de genul muzical căci ORIUNDE există acest gen de trupe comerciale. Eu, de exemplu, apreciez mesajul din melodiile hip-hop.
  • Muzica clasică este pentru moșnegi. Nu! Acest gen de muzică îți dezvoltă intelectul mai mult decât orice alt tip de muzică poate. Reprezintă inteligența de a cânta la un instrument și mesajul nu trebuie transmis prin cuvinte pentru a fi înțeles. 
  • Maneaua este un gen muzical incult. Aici nu mă pot pronunța decât cu un mare DA! Sunt lălăeli și nu au nimic de transmis. Ele sunt ascultate de amatorii fetelor aproape dezbrăcate care își mișcă... mâinile... și.. picioarele ... și mijlocul pe ecran, de țigani și de cei cu intelectul foarte slab. 

2 comentarii:

  1. De ce ti`ai sters contul de imvu ? :o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi l-am șters. :) Contul meu încă mai există și îl folosesc în continuare. Privește aici http://avatars.imvu.com/xDanielaRO !

      Ștergere