2 august 2012

Marea stropeală - Galați 2012 (1)

Nenea care ne-a oprit apa.

            Din câte am înțeles, este o idee originală pentru că nu se întâmplă în multe orașe ale țării, dar, în același timp, pot spune că gălățenii sunt norocoși pentru că dispun de 6 locuri în care se pot uda.
            Inițial, evenimentul avea să fie la Păpădie și așa a și fost până când a venit poliția și a înconjurat locul cu pricina fluierând. Am fost nevoiți să plecăm din cauza gaborilor, dar nu înainte ca unii dintre noi să îi huiduie pe copoi așa cum meritau. A trebuit să mergem la mall, dar acolo nu era apă, așa că am mers la Potcoava cu 2 autobuze pentru că eram atât de mulți încât nu încăpeam într-unul. Știu că tremuram de frig pentru că apa începea să se usuce, dar când am ajuns acolo, câțiva băieți ne-au udat de... „Bun venit !” și mi-a mai trecut din frig.
Eu la Păpădie. :)
            Partea bună în tot acest eveniment a fost că puteai uda pe oricine voiai, cu toate că nu îl cunoșteai, căci nimeni nu se supăra. Distracția noastră a continuat până când un nene ne-a oprit apa și toți au început să îl ude. Tot mai era apă, dar nu pot spune că era același efect de... fântână arteziană. Fie că motivul a fost acel nene, fie că era seară, din acel moment am început să plecăm acasă.
             P.S. Dacă vreți să participați la viitoarele bătăi cu apă, mai sunt pe 5 august și 2 septembrie.
             Articol publicat de Dana.   

3 comentarii:

  1. Cine este organizatorul?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un tip căruia nu îi știu numele din realitate, dar cel de pe FaceBook spune că îl cheamă Angelino.

      Ștergere
  2. K multumesc si distractie placuta :d

    RăspundețiȘtergere