15 iunie 2012

Sunt bună de măritat... cred!

              Titlul este ironic, deci nu vă gândiți că vreau să mă mărit. Nu că nu aș avea cu cine, ci doar pentru că eu VOI FI VEȘNIC COPIL și la 70 de ani îmi voi vopsi părul roz și voi purta codițe spunând că sunt doar un copil prematur handicapat. Babele viitorului rock !
             Cum astăzi cumnatul meu, Robert, a făcut 17 ani ( La mulți ani din nou ), a trebuit să îi facem o mică - micuță petrecere. Bine-nțeles că am fost puțin cam sceptică și tot ce aveam în gând și mai exteriorizam din când în când ca la spitalul 9 era... Lăsați-mă să mă duc la foișor cu rockerii !! În momentele de supărare, omul spune adevărul, nu ?! Oricum, vara asta TREBUIE să merg. După ce i-am făcut pe toți maneliști și am început să facem haleu, m-am mai liniștit și ajungem la momentul în care m-am apucat să tai legumele pentru Pizza și le tăiam atât de repede încât ziceai că sunt iepurelul acela Duracel, chiar dacă era prima dată când făcusem acest lucru. Și mi-am dat seama că am înclinații, dar nu mă voi sili prea tare. *Kevin, mămică, tu stai la cratiță când o să ai 20 de ani*
             La ora 22 trebuia să mâncăm, dar bucătăria era plină de fum din cauza primei pizza, așa că a trebuit să așteptăm să iasă fumul, după care Haț, haț, haț, cronț ! Vă pot spune că prima a ieșit arsă și a doua crudă, deci nu încercați așa ceva acasă. Vă recomand să comandați direct de la pizzerie decât să cheltuiți ca și noi 30 de lei după care să o aruncați .
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu