23 martie 2012

Tipul cu un dinte şi zâmbet ''pervers''

                     Nu am mai postat de ceva vreme şi chiar mă gândeam să postez ceva spectaculos, însă de data aceasta mă voi limita la ceea ce mi s-a întâmplat azi. În primul rând, am făcut o listă cu cei care nu trebuie să vină la înmormântarea mea şi am ajuns la un număr de 60 de persoane până acum.
                     Cum noi ştim foarte bine că astăzi a fost cald afară, a trebuit să mă îmrac mai subţire, aşa că m-am îmbrăcat cu o bluză albastră cu un pisi pe ea :3 , pe deasupra o bluză de trening şi când să ajung la pantaloni, am decis să mi-i iau pe cei preferaţi . Ce este drept, mi-au rămas mici pentru că am pus suficiente calorii pe mine pentru a ajunge la 58 kg. În plus, culorile deschise îmi scot formele în evidenţă, dar am zis că nu se va întâmpla nimic dacă bluza mea era neagră, aşa că am plecat. Era pauză în curtea şcolii când am plecat. Până pe la jumătatea drumului stăteam îngândurată pentru că trebuia să mă bat în gând cu o tipă insuportabilă ( :3 ) , până când văd un nene cu un dinte în gură zâmbindu-mi . Am rămas ceva de genul : WTF?! Glumeşti ?! Adevărul este că nenea din rabla de Dacie Papuc avea în jur de 40 de ani, avea barbă, era blond, avea ochii strâmbi şi doar un dinte în gură . Pe lângă faptul că era frumos ca spuma mării, încetinise maşina să îmi admire spatele ( I'm sexy and I know it ) şi să îmi zâmbească pervers cu privirea lui inteligentă . Mă întreb dacă nu cumva am fost la camera ascunsă căci omul era mult prea desfigurat.. şi îi mai trebuiau şi fete tinere . Ete, na! La ce dantură are, normal că şi sufletul era tânăr . Spălaţi-vă pe dinţi, vă rog !



Articol publicat de Dana . :3

Un comentariu:

  1. Ma bine postai o poza cu tine in pantalonii "preferati", decat sa-l vad pe stirb.
    (createforpleasure)

    RăspundețiȘtergere