6 septembrie 2013

Părere despre IMVU.

              Specimenele acestui cadru virtual sunt plozi, copchii, mucoşi, puradei de 13-14 ani care ascultă skrillex, comercială şi manele şi se întrec în supremaţie: Care e mai şmecher şi cine va fi prostul Alpha care va ataca orice mişcă prin intermediul turmei sale de spartani. În alte cuvinte, copchii de 13-14 ani care abia leagă două cuvinte şi care au probleme sociale. Prietenia lor se "câştigă" în funcţie de ăla care înjură mai tare şi mai murdar. Ca să ai prieteni, tre' să îi înjuri cât mai mişto şi să îi alinţi cu ''prostule, jet, marş'' şi să fii cât mai original în exprimare.
              Probabil că lor li se pare foarte normal să baţi palma cu prostia şi nu înţeleg că oricine poate să înjure. Să fim serioşi, ăia cu Iq-ul limitat la 69 asta fac.
              Primul meu cont pe IMVU a fost DanielleAngelle, undeva în 2010, iar la începutul lui 2011 xDanielaRO despre care se specula că nu este contul meu, ci că mi-a fost dat de către o piţipoancă (BlondeDulce sau aşa ceva) pe care eu am cunoscut-o după 2 luni de la crearea contului, când deja aveam toate chestiile cumpărate: De la ochi până la avatar. Ce-i drept, e greu să cunoşti oameni de treabă pe IMVU, de aceea eu am fix 6 prieteni momentan cu care mă înţeleg genial de bine. Am mai avut destul de mulţi pe parcursul timpului, dar majoritatea s-au lăsat de Imvu.
                Am fost înjurată pe pulse acum câteva zile de către o mucoasă de 13 ani căreia i-am dat chat de pe contul iubitului meu să discut cu ea. Fata vorbea foarte frumos când a văzut că vorbeşte cu un băiat, ba chiar mi-a zis că o cheamă Bianca. Când i-am spus că sunt Adrielle, deja se transformase în Chupacabra: Păi cum îţi permiţi să-mi spui Bianca? Oh, şi începuse să îşi cheme prietenii şi până la urmă a ieşit pentru că genul ăsta de copchii nu trăiesc fără spirit de turmă.
Dacă vreţi să vă apucaţi de IMVU:
-Să aveţi nervii tari.
-Să vă încadraţi în banii pe care-i aveţi şi să reuşiţi să vă cumpăraţi ochi, skin, head, sprâncene, avatar, bluză, pantaloni(Fustă sau rochie după caz), încălţăminte şi păr .
-Să nu puneţi numere în nume sau apelative de piţipoancă(DragutzaFrumoasaTha69)
-Să vă editaţi profilul şi să-l completaţi.
P.S. Mă găsiţi pe IMVU cu numele Adrielle. Nu mi-l mai schimb. Rămâne ăsta.

2 comentarii: