21 ianuarie 2013

Ce e cu atâta concediu la Dana asta, bre?

                Mi-am luat un concediu ceva mai mare cum nu mi-am mai luat până acum. Lucrurile sinistre care m-au măcinat în ultima vreme mă cam împingeau să fac articole funebre, aşa că m-am abţinut până când ... Voila ! Sunt pregătită să aduc noi subiecte în acest an.
               Cum nu am putut face promisiuni de anul nou pentru că aş fi jurat că primul lucru era să ucid o fucking whore, îl fac astăzi şi sper să nu fie prea târziu. Iată ce îmi propun pentru acest an:
- Vreau să răspund atunci când ştiu că pot, cu toate că multora nu le va plăcea şi nu vor fi de acord.
- Vreau să zic DA oricărei provocări. Am început cu olimpiada la română şi nici nu m-am aşteptat să trec mai departe, dar am avut o idee destul de inspirată de compunere, aşa că am trecut mai departe.
- Voi încerca să nu mai fiu aşa de smiorcăită. Voi fi mai dură pentru că am observat că atunci când eşti bun şi laşi de la tine, progeniturile mutante sar să îţi fure TOT ce ai de oferit sau.. nu.
- Încerc să nu mai fiu atât de rece cu prietenii apropiaţi. Totuşi, rămân cuminţică la prima vedere, ca de obicei. Schimbarea va fi atunci când îmi vezi coada ieşind din pantaloni şi tragi de ea sau mi-o calci. *Îmi creşte păr pe burtă şi mă transform în.. ops! Mă-ta!* Scuzaţi limbajul. Mi s-a părut amuzant.
-Voi citi mai mult. Mă voi uita la documentare. NU voi renunţa la desene animate, dragilor.
-Am de gând să bat un record de 4 ani de relaţie şi vreau să îmi petrec foarte mult timp cu cea mai importantă persoană din viaţa mea, Kevin.
-Voi spune în faţă ceea ce gândesc. Cum nu am apucat să îi zic lu' Măr în faţă că o macină ruşinica, TE URĂSC, fumeio ! Inclusiv pe blog voi fi mai directă. Nu e nevoie să ascund un cuvânt vulgar dacă simt că pe acela îl vreau.
- Prietena mea cea mai bună, singura fată cu care mă înţeleg şi cu care mă potrivesc mănuşă rămâne Ramona. Nu vreau să o schimb.
           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu