29 noiembrie 2012

Libertate de exprimare ?! Unde, frate ?


                 Mi-am pus întrebarea: Merită efortul de a-ţi exprima punctul de vedere, cu toate că celorlalţi nu le va plăcea doar pentru că nu gândiţi la fel? Sigur că da. Dacă ai norocul de a fi diferit, nu renunţa! Nu îmi voi schimba părerea pentru că văd şi eu cât de bolnav este sistemul. În fiecare an suntem nişte cobai în laboratorul unor savanţi psihopaţi care poarte numele de *Ministerul Educaţiei*.
                  Există oameni în ţara noastră mai în vârstă de 30 de ani care sunt atât de indoctrinaţi încât mie, la 16 ani si vouă, v-ar putea spune guru. Orgoliul le va dicta întotdeauna că vârsta îi va face mai inteligenţi şi de aceea vă vor trata cu superioritate. Am un mare respect pentru persoanele deschise subiectelor cu aşa zişii *mucoşi de liceu*, pe care, ironic, îi tratează în mod egal. Îţi poţi da seama ce fel de caracter are o persoană în funcţie de modul în care îi tratează pe cei inferiori.
              Dacă simţi ceea ce simt şi eu, înseamnă că trăieşti în România şi eşti privilegiat şi norocos că gândeşti raţional şi diferit. Nu îi poţi explica idiotului de ce faci ceea ce faci, nu îl poţi opri să îţi stea în cale, chiar dacă se va umili. Soluţia este simplă, prietene: Stai şi luptă pentru scopurile tale. Dacă îţi place arta, fii artist! Dacă ai un scop, atinge-l ! Nu va fi greu deloc atâta timp cât crezi că eşti suficient de rezistent.
                 În ceea ce mă priveşte, urăsc multe aspecte la oameni, dar se compensează cu puterea unora de a învinge bariera monotoniei.
Articol publicat de Dana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu